Inlägg: 1181996
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
AVGÅ: Vem fan har sagt att jag är nöjd?? Men varför sluta gå på matcherna, vad är det för supporter?
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Totte: varför är du inte i Johanneshov nu för då?
Själv har ja redan varit på 2 matcher iår, har du varit på nån ens?
Själv har ja redan varit på 2 matcher iår, har du varit på nån ens?