Inlägg: 1182061
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Jajjen: Självklart förstår jag att det är så blir också förbannad när Brynäs spelar som krattor... Men jag totalsågor och bojkottar dom inte för det.
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
moreten: Här ska jävlarimej inte bojkottas! Behöver laget vår hjälp är det bara att ställa upp. Annars är man ingen brynäsare.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Nu klantar de till det genom att spela med 6 man på banan