Inlägg: 1182236
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
moreten: Det var starkt, jävligt starkt trots den starten. Nu tar vi 3p mot HV!
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Totte: Mycket bra, kan inte bedöma spelet som jag inte såg, men upphämtningarna tyder på moral. Kul att Ove fick "avgöra", betyder nog en del för honom att han fortfarande kan visa sig nyttig på isen för laget.
Fan vad skönt!
Ser med spänning fram emot första 3 poängaren som knappast kommer på tisdag.
Fan vad skönt!
Ser med spänning fram emot första 3 poängaren som knappast kommer på tisdag.