Inlägg: 1182397
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
"Ja, nu är det redan klart. Var det inte 3-1 jag tippade... Brynäs kan inte göra mål, men Czzzarnecki är glad ändå! =)
Å så värvar man en sumobrottare till back också."
Anders Berg
-----------------------------------------
"Ser ut att bli en ny jävla krissäsong"
Hård
------------------------------------------
"Blir ingen seger idag... Så då kan man ju alltid glädja sig åt att Almtuna krossade Leksand igår - alltid något! =)"
Anders Berg (igen...)
-------------------------------------------
"I år finns inga räddningsplankor, dags för Brynäs IF att möta verkligheten. Jävla dårar!!"
sylf
-------------------------------------------
Ett litet axplock av inlägg efter 1:a perioden.
Från skribenter som alltid gnäller över att våra spelare inte kämpar.
Men som själva kastar yxan i sjön och får gamnacke så fort vi kommer i underläge.
Skulle du vilja ha nån av dessa gamnackar i ditt eget korplag?
:-)
Å så värvar man en sumobrottare till back också."
Anders Berg
-----------------------------------------
"Ser ut att bli en ny jävla krissäsong"
Hård
------------------------------------------
"Blir ingen seger idag... Så då kan man ju alltid glädja sig åt att Almtuna krossade Leksand igår - alltid något! =)"
Anders Berg (igen...)
-------------------------------------------
"I år finns inga räddningsplankor, dags för Brynäs IF att möta verkligheten. Jävla dårar!!"
sylf
-------------------------------------------
Ett litet axplock av inlägg efter 1:a perioden.
Från skribenter som alltid gnäller över att våra spelare inte kämpar.
Men som själva kastar yxan i sjön och får gamnacke så fort vi kommer i underläge.
Skulle du vilja ha nån av dessa gamnackar i ditt eget korplag?
:-)