Inlägg: 1182457
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Huge: Nja, du är nog däruppe du med...Det är ju skillnad mellan att skriva ett matchreferat och att skriva en julsaga...
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
GävleLasse: "Nja, du är nog däruppe du med...Det är ju skillnad mellan att skriva ett matchreferat och att skriva en julsaga..."
Fast gårdagens referat var väl iaf en rätt så trevlig godnattsaga, eller hur?
;-))
Fast gårdagens referat var väl iaf en rätt så trevlig godnattsaga, eller hur?
;-))
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
GävleLasse: "Huge: Nja, du är nog däruppe du med...Det är ju skillnad mellan att skriva ett matchreferat och att skriva en julsaga..."
Nu får du bestämma dig för vem av oss du vill förolämpa.
Nu får du bestämma dig för vem av oss du vill förolämpa.