Inlägg: 1182598
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
andreasknox: I media sas att han om "allt går som det ska" skulle kunna vara med efter uppehållet för Karjala Cup i november. Skulle betyda att han kan lira bortamatchen mot Rögle den 10 november i omgång 17. Men nu är det Brynäs vi snackar om så räkna med efter jul nångång.
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Jajjen: Själv gav han dock intrycket att ha "Senast november" som utgång, helst tidigare.