Inlägg: 1183308
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse:
Ang "publiktappet" igår i Kålleseum.
18000 (nästan) på slutspelsfotboll samtidigt...
Ang "publiktappet" igår i Kålleseum.
18000 (nästan) på slutspelsfotboll samtidigt...
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: Känns som om dom har musklerna på banken, i styrelsen och på isen men INTE på bakre raden i båset.
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: Jag kan nog lova att till nästa hemmamatch så är det 11-12 000 på läktarna igen.
Tror största anledningen var IFK-matchen, som är inne i guldstridernas guldstrid.
Frölunda har väl trots allt Sveriges mest trogna fans? Eller?
Tror största anledningen var IFK-matchen, som är inne i guldstridernas guldstrid.
Frölunda har väl trots allt Sveriges mest trogna fans? Eller?
Så med tanke på två raka stortorskar hemma så började jag fundera i banorna om man tröttnat nu när medgången inte finns.