Inlägg: 1183616
Svarskommentarer
Sv: Laget mot Hv
Mycket härlig seger och underbart med 3 pinnar.
Blev ju lite orolig då Brynäs slutade spela hockey efter 1 - 0 målet men de började ju köra igen efter 1 -1.
Underbart.
Blev ju lite orolig då Brynäs slutade spela hockey efter 1 - 0 målet men de började ju köra igen efter 1 -1.
Underbart.
Sv: Laget mot Hv
Falken: Skön vinst!
Förlåt Ove att jag tvivlat och dömt ut dig, VILKET BRYNÄSHJÄRTA!!!
Kudroc "the Rock" är precis vad Brynäs behöver.
Kahnberg?
Markström!!
JONSSON!!!
Hansen, vilken smart lirare!
Klättringen har börjat!?
Förlåt Ove att jag tvivlat och dömt ut dig, VILKET BRYNÄSHJÄRTA!!!
Kudroc "the Rock" är precis vad Brynäs behöver.
Kahnberg?
Markström!!
JONSSON!!!
Hansen, vilken smart lirare!
Klättringen har börjat!?
Sv: Laget mot Hv
Falken: Vackert, det var dom värda!!!! Hoppas att dom i o m detta satt lägsta nivån för säsongen...
Lök på laxen med sura och frustrerade världsmästare i blå-gul-vitt. dom uppträdde som snorungar. Ha ha ha ha!!!!!!!
Lök på laxen med sura och frustrerade världsmästare i blå-gul-vitt. dom uppträdde som snorungar. Ha ha ha ha!!!!!!!