Inlägg: 1185811
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
andreasknox: Tycker bara att man ska stava spelarnas namn rätt, känns respektfullt, bland annat. Eero kan de flesta stava till, efternamnet är det sämre med.
Jag är en "prettotönt"... Du är en bondjävel då, eller?
Jag är en "prettotönt"... Du är en bondjävel då, eller?
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Brynäs gör en riktigt stabil insats ikväll! ++++
Sverige utslaget-----man älskar ju sverige, o lider med dom, efter så mkt stolpe ut, o en domare som förmodligen dömde offside felaktigt vid ett av sveriges mål..Trist men som Brynäsare vet man hur orättvist det kan vara med idrott!
Sverige utslaget-----man älskar ju sverige, o lider med dom, efter så mkt stolpe ut, o en domare som förmodligen dömde offside felaktigt vid ett av sveriges mål..Trist men som Brynäsare vet man hur orättvist det kan vara med idrott!
EEEEEro stavas det väl...? nåja Hoppas Nordquist kommer till spel snart iaf.. Lasse kommer säkert tbx snart för han är en riktig He-Man inbillar jag mig..!