Inlägg: 1185831
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: nä det låter inte alls bra, men deta bedyder väll att kudden stannar ett tag till eller??
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Direkt efter smällen bakom eget mål haltade han riktigt illa mot båset, men väl inne i båset tog han sig snabbt ut mot omklädningsrummet själv ja. Vet inte riktigt hur man ska tolka det?
Kanske att det kändes så illa att han bara sprang ut på ren adrenalin och att chocken dämpade lite smärta, han kanske kände på sig att något var riktigt fel i benet?
Har ingen aning?
Kanske att det kändes så illa att han bara sprang ut på ren adrenalin och att chocken dämpade lite smärta, han kanske kände på sig att något var riktigt fel i benet?
Har ingen aning?
Sv: Inför Brynäs - Luleå
låter inte som att man kan springa med en avskuren muskel..Hoppas verkligen inte att Lasse är borta då blir det tufft att fortsätta med att släppa in så lite mål..
Han sprang ju för egen maskin ut mot omklädningsrummet...
Fan avskuren vadmuskel låter som att han är borta hela hösten:(