Inlägg: 1185843
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Inte pajad vadmuskel? Han och Dackell måste spela varje match. Aldrig får man va helt nöjd. Annars var det en mäktig första period. Var det ett elitserielag vi mötte? Eller är vi så jävla bra?
Några frågor:
Har dom öppnat ett Academy of Holding and Hooking uppe i lappmarken?
Är det Fabricius som gett ADHD ett ansikte inom ishockey?
Varför har Luleå en vindflöjel/fågelskrämma i spelarbåset?
Annars då? Var fotbollen bra? Den brukar ju va de? Är svenska tjongbollslandslaget borta från VM?
Några frågor:
Har dom öppnat ett Academy of Holding and Hooking uppe i lappmarken?
Är det Fabricius som gett ADHD ett ansikte inom ishockey?
Varför har Luleå en vindflöjel/fågelskrämma i spelarbåset?
Annars då? Var fotbollen bra? Den brukar ju va de? Är svenska tjongbollslandslaget borta från VM?
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Okej, hoppas det är så! Känns bra att han knallade ut för egen maskin. Men jag vette tusan om inte han blir borta ett tag nu :(
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Det med trasiga skridskor vet väl Timråspelare hur det kan bli om jag inte minns fel..
Ser nästan så ut.