Inlägg: 1185872
Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Från blå? Det var ju mitt i slottet! Väldigt välgörande i vilket fall som helst.
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
20 Lindgren: Hietanen sköt precis innanför blå, satt precis framför....
Även solen har fläckar ;-)
Även solen har fläckar ;-)
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Värst va Jonsson blev bra så fort han blev skadad...
Strålande match Brynäs,...
Domarn iParken måste ha varit mutad...minst 3 felaktiga offcide, var verkligen bollen över linjen?
Modo-Rögle 2-3 hahaha
Laur var grym idag och även Markan
Eero..äntligen!! Ketchup nu?
Strålande match Brynäs,...
Domarn iParken måste ha varit mutad...minst 3 felaktiga offcide, var verkligen bollen över linjen?
Modo-Rögle 2-3 hahaha
Laur var grym idag och även Markan
Eero..äntligen!! Ketchup nu?
Sv: Inför Brynäs - Luleå
20 Lindgren: Nja, mitt i slottet var väl att ta i. Mitt i slotten för mig är mitt i mellan tekningscirklarna. Men från blå var det ju inte heller såg jag nu när jag tittade igen.. So, i got your point!
Hur som helst en jäkla bössa! :D
Hur som helst en jäkla bössa! :D