Inlägg: 1185966
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Helt ok att nobba Brynäs för att se på VM-kvalfotboll, att gnälla på fansen som inte kommer är bara löjligt.
Det är för dyrt att gå på hockey för många, tuffa tider nu faktiskt och det är säkert många som skulle vilja gå oftare men som kanske är studenter eller arbetslösa. Kolla bara på hur många som kom när det kostade 50 spänn.
Det är för dyrt att gå på hockey för många, tuffa tider nu faktiskt och det är säkert många som skulle vilja gå oftare men som kanske är studenter eller arbetslösa. Kolla bara på hur många som kom när det kostade 50 spänn.
Bara hoppas att han och övriga laget kan hålla ångan uppe nu!