Inlägg: 1186212
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: Fast finns det inga pengar så kvittar det om de så skulle hitta en ny Tuulola.
Jag har hela tiden tyckt att det var för lite med 7 backar. 8-9 är optimalt, men, onödigt att tjata om detta - Brynäs har inte cash helt enkelt.
Fast de borde haft en plan b om någon av de 7 backarna skadade sig långvarigt... Kudroc i all ära, blir nog så att han får förlängt några matcher kanske. Det är ju ändå ingen annan klubb som vill ha honom.
Jag har hela tiden tyckt att det var för lite med 7 backar. 8-9 är optimalt, men, onödigt att tjata om detta - Brynäs har inte cash helt enkelt.
Fast de borde haft en plan b om någon av de 7 backarna skadade sig långvarigt... Kudroc i all ära, blir nog så att han får förlängt några matcher kanske. Det är ju ändå ingen annan klubb som vill ha honom.
Perfekt att det finns en TUNG Rekryteringsgrupp med Inge Hammarström, Masken, Tommy Westlund och Tomas Thelin som kan göra grovjobbet åt Sundlöv!