http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/brynas/article5949440.ab
Inlägg: 1186521
Sv: Kudroc
Låter ju inte som han blir kvar i brynäs iaf! Jävligt synd de, han är det brynäs har saknat länge, tuffhet framför eget mål och står upp för laget och som borta lagen har en jävla respekt för!
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/brynas/article5949440.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/brynas/article5949440.ab