Inlägg: 1186562
Svarskommentarer
Sv: Kudroc
Jompe:
Jag håller med om kudroc...han är egentligen inte i matchform när han kommer och presterar OK och lite till.Och hans närvaro och storlek där bak med rejäla tag får motståndaren att se sig om lite extra!
Det är ovärderligt särskilt i slutspelet sen när det hettar till ännu mera.Att ha en i laget typ hv=ward hv=ledin brynäs=kudroc brynäs=granström.
Jag håller med om kudroc...han är egentligen inte i matchform när han kommer och presterar OK och lite till.Och hans närvaro och storlek där bak med rejäla tag får motståndaren att se sig om lite extra!
Det är ovärderligt särskilt i slutspelet sen när det hettar till ännu mera.Att ha en i laget typ hv=ward hv=ledin brynäs=kudroc brynäs=granström.
Hellström verkar vi också kunna glömma. Det finns inga pengar vare sig till Kudden eller Hellström, enligt mormor till GD idag.
Kudroc är den defensive back vi behövt så länge. Håller med Huss om att Markström kommer att behöva mer skydd för pååkningar nu när han visat sig vara i gammal god form.