Inlägg: 1186654
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Gurra88: Huge avvaktar och ser vad Sundlöv gör och sedan stöttar han detta. Han har ingen egen åsikt..
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
GävleLasse: Försöker du plocka billiga poäng hos dina dagisfans med 88:an i spetsen?
Jaja, du får säkert ut nåt av det också...
Jag har motiverat varför jag anser Hellström vara ett bättre förslag om man får välja mellan denne och Kudroc.
Om du sen anser att det inte är att ha en egen åsikt så är det isf ditt problem och inte mitt.
Jaja, du får säkert ut nåt av det också...
Jag har motiverat varför jag anser Hellström vara ett bättre förslag om man får välja mellan denne och Kudroc.
Om du sen anser att det inte är att ha en egen åsikt så är det isf ditt problem och inte mitt.