Inlägg: 1186724
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Huge: Känns mer? kan du vara lite mer luddig?
Om du tar och kollar hans stats vad han gjort offensivt så känns han knappast som en back att föredra i det offensiva spelet. I det hänseendet är faktiskt Kudden bättre...
Om du tar och kollar hans stats vad han gjort offensivt så känns han knappast som en back att föredra i det offensiva spelet. I det hänseendet är faktiskt Kudden bättre...
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Huge: "Han känns helt enkelt mer komplett som back i en jämförelse."
Precis, en känsla, något vetenskapligt finns det knappast över ditt resonemang.
Problemet är väl att ingen av oss vet hur Hellström skulle klara av Elitserien.
Han tränade förvisso med Luleå under sommaren, men det gjorde Nils Bäckström också utan att vi för den delen blev kloka på om Nils skulle klara Elitserien särdeles bra.
Kudroc däremot vet vi var vi har. Kudroc är också en spelare som väcker känslor, rubriker och lockar publik. Kvalitetsmässigt så finns det absolut bättre spelare, men det är inte därför som många här föredrar Kudroc.
Precis, en känsla, något vetenskapligt finns det knappast över ditt resonemang.
Problemet är väl att ingen av oss vet hur Hellström skulle klara av Elitserien.
Han tränade förvisso med Luleå under sommaren, men det gjorde Nils Bäckström också utan att vi för den delen blev kloka på om Nils skulle klara Elitserien särdeles bra.
Kudroc däremot vet vi var vi har. Kudroc är också en spelare som väcker känslor, rubriker och lockar publik. Kvalitetsmässigt så finns det absolut bättre spelare, men det är inte därför som många här föredrar Kudroc.
Goddag yxskaft.
Det är ju Hellströms i mina ögon större flexibilitet som är själva motivet till att jag föredrar Hellström.
Han känns helt enkelt mer komplett som back i en jämförelse.