Inlägg: 1186800
Svarskommentarer
Sv: Inför Brynäs - Luleå
arnio: "Lite roligt det det där..."
Ja, det är absolut roligt att man måste förklara självklarheter två gånger...
Ja, det är absolut roligt att man måste förklara självklarheter två gånger...
Sv: Inför Brynäs - Luleå
Vill förtydliga en sak angående min egen åsikt om Hellströms spelskicklighet. Jag anser att han är fullt kapabel att slå ett bra uppspel, vilket Kudroc inte är på samma sätt, men däremot är jag helt övertygad om att han INTE skulle få spela en sekund i powerplay om han kom till Brynäs. Någon powerplayspelare är han ju inte.
"Det jag menar är att det relativt sett inte spelar nån större roll i vilken liga du spelar när det gäller statsen.
Statsen för en "sämre" spelare som spelar i en "sämre" liga säger lika mkt om DEN spelarens insats i den ligan som statsen gör om en "bättre" spelare som spelar i en "bättre" liga.
Hur svårt var det att begripa?"
Lite roligt det det där...