Inlägg: 1192608
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Anders Berg: du får du se de positiva att vi inte släpper in fler mål, och att vi kommer göra ett till framåt!
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Brynäsekke: Ja, det var ju det jag skrev i mitt förra inlägg! "Det blir som mest 1 poäng ikväll."
I och med att Brynäs redan gjort 1 av sina 2 mål. 1 poäng borta mot Luleå, är det bra? Japp, det är bra för ett lag av Brynäs kaliber.
I och med att Brynäs redan gjort 1 av sina 2 mål. 1 poäng borta mot Luleå, är det bra? Japp, det är bra för ett lag av Brynäs kaliber.