Inlägg: 1197249
Sv: Silly Season 09/10
Bissett19: Jonte Carlsson hade inte varit helt fel, Brynäs kanske kan låna honom??
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
70 Rodrigues: Ja de vore ingen dum ide. Jag skrev om det redan när Jonte åkte ner i AHL med fortfarande 12 backar kvar i Chicago. De förstod man ju redan då att han inte skulle få spela så mycket AHL ens.
Jonte växte mycket förra säsongen, de vore kul att se honom igen och vad han kan åstadkomma.
Jonte växte mycket förra säsongen, de vore kul att se honom igen och vad han kan åstadkomma.