Inlägg: 1199550
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/11
Riktigt skönt med 3 poäng i en sån här viktig match! Vid förlust hade det sett mörkt ut. Att Modo samtidigt torska är ju inget man klagar på heller..
Kul att Silfverberg får göra två kassar! Andra målet var härligt att se, riktig vilja!
Superlativen räcker inte till för Markström idag, han spelade som en världsmålvakt!
Challe är ruskigt nonchalant i intervjuen efter matchen, flinar och kritiserar spelare vid namn osv. Undra om han inte hänger löst nu.
Kul att Silfverberg får göra två kassar! Andra målet var härligt att se, riktig vilja!
Superlativen räcker inte till för Markström idag, han spelade som en världsmålvakt!
Challe är ruskigt nonchalant i intervjuen efter matchen, flinar och kritiserar spelare vid namn osv. Undra om han inte hänger löst nu.