Inlägg: 1201106
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Bissett19: Kahnberg med Nordquist känns spännande, men ska vi ha våra dyra spelare i fjärdefemman?
Skönt att Cz har fattat att Herman inte tillför något, hoppas Rödin förblir ordinarie nu. Orkar inte se Herman på isen nåt mer.
Silfverberg-Granis-Sandin känns som en kedja som Cz inte behöver peta i nåt mer. En bra tredjelina!
Hade jag bestämt så hade jag provat någon av dessa två uppställningar några matcher...
Dackell-Dixon-Somervuori
Rödin-Nordquist-Kahnberg
Silfverberg-Granström-Sandin
Lauritzen-Hansen-Molin
----------------------------------------
Kahnberg-Nordquist-Somervuori
Dackell-Dixon-Rödin
Silfverberg-Granström-Sandin
Lauritzen-Hansen-Molin
Skönt att Cz har fattat att Herman inte tillför något, hoppas Rödin förblir ordinarie nu. Orkar inte se Herman på isen nåt mer.
Silfverberg-Granis-Sandin känns som en kedja som Cz inte behöver peta i nåt mer. En bra tredjelina!
Hade jag bestämt så hade jag provat någon av dessa två uppställningar några matcher...
Dackell-Dixon-Somervuori
Rödin-Nordquist-Kahnberg
Silfverberg-Granström-Sandin
Lauritzen-Hansen-Molin
----------------------------------------
Kahnberg-Nordquist-Somervuori
Dackell-Dixon-Rödin
Silfverberg-Granström-Sandin
Lauritzen-Hansen-Molin
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Bissett19: Kan bli bra.. Men varför inte låta Kahnberg - Nordqvist - Rödin lira i en andrakedja istället?
Hoppas innerligt att detta inte är nån inbördes ordning. Isåfall ser det riktigt mysko ut..
Hoppas innerligt att detta inte är nån inbördes ordning. Isåfall ser det riktigt mysko ut..
Jacob Markström (Eddie Läck)
Forwardkombinationer:
Andreas Dackell – Stephen Dixon – Eero Somervuori
Sebastian Lauritzen – Mads Hansen – Anton Rödin
Jakob Silfverberg – Jonathan Granström – Emil Sandin
Ove Molin – Jonas Nordqvist – Magnus Kahnberg
Backpar:
Niklas Andersén – Juuso Hietanen
Jörgen Sundqvist – Simon Bertilsson
Peter Nolander – Simon Löf