Inlägg: 1201186
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Ruskig viktig match imorrn,vore jäkligt skönt med lite space ner till Modo nu innan deras frälsare Fåppa dyker upp,han kommer garanterat lyfta det där gänget.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Bissett19: Kom vi inte överens om att det skulle bli 0-0? Ni har inget anfall, men en målvakt av högsta klass. Vi har Aasen som kan skapa något framåt, men en inte fullt så bra målvakt.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Bissett19: Märklig rubrik. Står absolut ingenting i artikeln om att Foppa skulle vara klar för Modo, vilket rubriken påstår.
Om, jag säger OM nu Foppa bestämt sig för att spela i Modo, är det isf sannolikt att Mike Gillis i Vancouver är den förste som får reda på det?
Att det däremot lutar åt Modo om det öht blir spel är väl rätt så sannolikt eller snarare säkert....
Om, jag säger OM nu Foppa bestämt sig för att spela i Modo, är det isf sannolikt att Mike Gillis i Vancouver är den förste som får reda på det?
Att det däremot lutar åt Modo om det öht blir spel är väl rätt så sannolikt eller snarare säkert....