Inlägg: 1201337
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
arnio: Håller med du. Ett av dom stora problemen för MoDo tror jag har varit att alla går runt och "stirrar" på varandra och inte vet vad som skall hända. Ska Foppa spela?, kommer hans fot att hålla?, vad är min uppgift? o s v. Det är förmodligen en stor bidragande orsak till att dom har den "kris" som dom har i nuläget. Jag tror att just Foppas come back kommer att vara till deras nackdel. För nu tror många MoDo spelare säkert att Foppa ska komma och klara upp det hela, men det kommer han inte att göra för efter max 2 matcher får han lägga av p g a foten, och då är cirkusen igång med rollsökning igen. För övrigt så kommer dom att behöva rollsöka när han kliver in också, dessutom så kommer det att ytterligare sänka prestationen på många av deras befintliga spelare inbillar jag mig.
Hoppas innerligen att Brynäs spöar skiten ur PRO ikväll.