Inlägg: 1201620
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
teddykgb:
Man kan ju säga att Mormor spelar högt.
Om det blir kocko med Kokko, så kan ju Mormor bli Kocko eller Jockmocks-Jocke.
Kär släkting har många namn... = )
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
teddykgb:
"- Det kan bli han, Mormor eller någon annan."
(GD 041024)
Sundlöv angående Chris Phillips Ottawa Senators...
"- Det kan bli han, Mormor eller någon annan."
(GD 041024)
Sundlöv angående Chris Phillips Ottawa Senators...
Tips inför kvällen Brynäs-Modo 5-1, Granis kör över Foppa i tredje bytet..
Precis som Ledin fick honom att lacka ur mot HV..