Inlägg: 1202221
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Horace76c: Jag sa inte att siffrorna var missvisande, det jag sa att det skiljer väldigt lite mellan succé och fiasko. Och idag hade vi en världstjärna och utdelning i viktiga moment vilket vägde över till en klar seger.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Horace76c: He, he...
Är det det där som kallas "Selektivt inläggsläsande"?
:-)
Är det det där som kallas "Selektivt inläggsläsande"?
:-)
Jaha, såg inte matchen... men det var kul att höra att siffrorna är missvisande..bådar gott inför fortsättningaen alltså :)