Inlägg: 1202250
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
sylf: Två fingervisningar om CZ. Han tycker inte att Brendel saknas!
Bäcklin kritiserar nästan öppet CZ uttagningar i tv ( ok i wikegårds blogg men ändå) Tror inte Aero tänkte sig det här spelet när han ritade på.
Sen om Bäcklin är redo? Vet ej. Men det kan inte bli sämre +
att det är den billigaste lösningen.
Bäcklin kritiserar nästan öppet CZ uttagningar i tv ( ok i wikegårds blogg men ändå) Tror inte Aero tänkte sig det här spelet när han ritade på.
Sen om Bäcklin är redo? Vet ej. Men det kan inte bli sämre +
att det är den billigaste lösningen.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
sylf:Ja Bäcklin skulle kunna funka. Fast han har lite fel egenskaper som person. Han är för snäll..
Flygis?
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
sylf:Timmonen var det Miettinen som fixade. Tommi är visst gudfar till Timmonens barn.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
sylf: "Brendl var en bra värvning"
- Brendl var det ju Boorken som greja ju...
- Brendl var det ju Boorken som greja ju...
Att Sunklöv måste bort innan det sjunkande skeppet rätar upp sig igen är glasklart, han har misslyckats i allt han tagit sig för vad gäller lagbygge. Den här säsongen skulle det tas ett ytterligare steg i rätt riktning, så kommer inte att bli fallet. Sunklöv värvar Kahnberg t.e.x, en spelare som fått foten i VF, en klubb vars placeringar Brynäs siktar på, hur bra är det? Huge nämde tidigare de bra värvningar han gjort, Timonen, Philips och Bommen. Philips var det Dacke som tog hit, Timonen hade nån polare i laget, Bommen spelade väl 10 matcher eller nåt. Brendl var en bra värvning, vad gjorde han av honom? Annars har han enbart misslyckats och måste snart ta konsekvenserna, så stort Brynäshjärta han har enligt egen utsago!