Inlägg: 1202251
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Horace76c: Ne jag var verkligen inte det.
Men visst, vill ni sitta och tycka synd om er själv och att allt är miserabelt så fine. Men märkligt att det bara finns plats för en åsikt i denna bok.
Men visst, vill ni sitta och tycka synd om er själv och att allt är miserabelt så fine. Men märkligt att det bara finns plats för en åsikt i denna bok.
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Horace76c: jo, men man vet ju inte, har aldrig sett ufot förut, så det hade ju kunnat vara en rookie som verkligen trodde på det han skrev. Man måste ju vara snäll då, man var ju rookie själv en gång i tiden ;-)
Du förstår att det är just det han gör va?? (Häcklar och är ironisk)