Inlägg: 1202378
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Nog för att man har sett många usla matcher tidigare men den här ta fn priset.
Först i sista perioden insåg grabbarna att man får tacklas och även Foppa är tacklingsbar.
Att jag la pengar på värvningen av Nordqvist verkar vara den sämsta investeringen jag har gjort! Han skämdes tydligen så mycket att han inte behagade visa sig på Fan Corner efteråt.
Först i sista perioden insåg grabbarna att man får tacklas och även Foppa är tacklingsbar.
Att jag la pengar på värvningen av Nordqvist verkar vara den sämsta investeringen jag har gjort! Han skämdes tydligen så mycket att han inte behagade visa sig på Fan Corner efteråt.
Brynäs svergies sämsta fan, ingen filosofi utan ren fakta. Men det har sin förklaring, vem vill se den här skithockeyn egentligen?..