Inlägg: 1202551
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Anders Berg: Du är pinsam. Att sparka till höger och vänster löser ingenting om det inte kommer in någonting som är bättre.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
arnio: Wow! Om jag är pinsam - vad kallar man då Brynäs insats igår och ledningens agerande de senaste, säg, 10 åren?
Men okej då, det lossnar nog snart för Eero och Kahna, då vänder det!
Men okej då, det lossnar nog snart för Eero och Kahna, då vänder det!