Inlägg: 1202590
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: Vissa spelare har varit dåliga i åratal. Förklara gärna vad underprestera är för nåt??
Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: Blev lite fel där.
Ska naturligtvis vara: ".....Att i det läget bänka nån enskild spelare..."
Mao: opsykologiskt att utse en enstaka spelare till syndabock när hela laget varit dåligt.
Lektion 1A i ämnet psykologi.
Jätteintressant ämne, du borde studera det nån gång...