Inlägg: 1203331
Sv: A proposito de nada
Varför är det så många som använder "nicknames" och konstiga bilder, här på Hockeysnack? Vågar man inte stå för vem man är? En fundering bara.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: "Varför är det så många som använder "nicknames" och konstiga bilder, här på Hockeysnack?"
Sa han som poserar på bild i ett helkaklat badrum.
Kakelmannen?
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Har väll blivit en vana när man spelar mycket och har ett nickname. Inte direkt så att man nickar Mattias Johansson(mitt namn) när jag sitter och spelar.