Inlägg: 1203597
Svarskommentarer
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
bradberry: Jag skrev "och nu börjar nog en räcka av hedrsamma förluster" dvs att fr om dagens match och en bit in i framtiden så kommer vi att spelmässigt hänga med och kanske även dominera matchbilden men ändå förlora, hänger du med?
Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF Torsdag 19/11-09
Jag tvivlar starkt på Eeros och Kahnas påstådda förmåga att kunna göra mål. Eller lossnar det i omgång... 37? Det jag menar är att det är sjukt trist att inte ens de tilltänkta målskyttarna gör mål.
- Sluta snacka skit!
Hedersamma förluster? Vi har fan inte haft nån HEDERSAM förlust på jävligt länge. ÄNTLIGEN EN HEDERSAM FÖRLUST!
Kom inte å kalla Modoförlusten m.fl. för hedersamma. Jag tycker inte ens vi har mäktat med "hedersamma vinster" i år...