Inlägg: 1205287
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Jag skrev redan för några dagar sedan att vi skulle ligga på
kvalserieplats efter måndagens match. Ja rent tekniskt blir
det först på tisdag vi åker ner på kvalserieplats (när Modo
vunnit sin match).
Jag är helt enkelt trött på att alltid få rätt.
Nu vill jag att Brynäs någon enda gång gör så att jag får fel.
kvalserieplats efter måndagens match. Ja rent tekniskt blir
det först på tisdag vi åker ner på kvalserieplats (när Modo
vunnit sin match).
Jag är helt enkelt trött på att alltid få rätt.
Nu vill jag att Brynäs någon enda gång gör så att jag får fel.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 21/11 2009
Avgå CZ nu är fan måttet rågat och ta med dig hela truppen dit drar fyfan säger jag bara!