Inlägg: 1208833
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 091126
Macahan: Uppbackning eller inte, han har bevisligen bränt en hel del bra lägen. Och 1 mål på 23 matcher för en förmodat väldigt dyr spelare, det är inget annat än 100 % underkänt.
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 091126
Davey_22: Sett till spelet har han varit bra i mina ögon. Men han värvades för att göra mål och där har något gått snett.
Jag hoppas man vaskar fram två så offensiva femmor som möjligt, i den mån det går. Sen kan 3:e och 4:e in och spela sargbök.
Jag hoppas man vaskar fram två så offensiva femmor som möjligt, i den mån det går. Sen kan 3:e och 4:e in och spela sargbök.
Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 091126
Varför;
-Kastas det aldrig om i formationer?
-Toppas laget sällan?
-Provar vi aldrig något nytt?
-Är vi nöjda med 1p?
-Spelar våra spelare i positioner som bygger på gamla meriter?
-Inser man inte att vi inte vinner matcher med nuvarande spel?
-Gör man inte något åt det?
-Kastas det aldrig om i formationer?
-Toppas laget sällan?
-Provar vi aldrig något nytt?
-Är vi nöjda med 1p?
-Spelar våra spelare i positioner som bygger på gamla meriter?
-Inser man inte att vi inte vinner matcher med nuvarande spel?
-Gör man inte något åt det?