Inlägg: 1209219
Sv: A proposito de nada
Bissett19: För jag fick dra det lasset sist.. men alla kan sitta här och snackar.. men ingen vågar göra nått.. Det kan göra mig förbannat trött
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Tror du verkligen det är rätt väg att gå? Komma med en namlista och krav på avsked? Jag tycker inte det känns vidare konstruktivt och du lär knappast få det resultat du önskar.