Inlägg: 1209235
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Det där var inget svar på min uppmaning om vad listan bör innehålla för att det ska bli nån reaktion från dom ansvariga.
Eller tror du att dom reagar på en lista som bara innehåller krav på att alla ska avgå?
Så låt oss höra nu hur din kravlista kommer att se ut, så att vi kan bedöma ifall det känns meningsfullt eller inte, att skicka den till ansvariga i föreningen.
Vi är idel öra härinne....
Eller tror du att dom reagar på en lista som bara innehåller krav på att alla ska avgå?
Så låt oss höra nu hur din kravlista kommer att se ut, så att vi kan bedöma ifall det känns meningsfullt eller inte, att skicka den till ansvariga i föreningen.
Vi är idel öra härinne....
Och nej, åter nej, jag vill inte höra om din syn på offensiv hockey. För den är patetisk.