Inlägg: 1213334
Svarskommentarer
Sv: Södertälje-Brynäs
GävleLasse: Behövs dom fås igång något mer just nu? Kanske om det går i stå ... men just nu näe.
Silfver-Nordan-Kahna. Ja det vore kul att se hur dom agerar i 5-5. Men att kalla det lätt är väl att ta i? Bra PP i EN match är en sak, 5-5 en annan.
Sv: Södertälje-Brynäs
GävleLasse:
Ja, de där paniklösningarna blir ju bra ibland...
Länkar:
Svenska Kryssarklubben
Svenska Kryssarklubben
Gusten: Jag tror att man skulle få igång både Dix och Aero med en mer rivig forward. Jag skulle kunna tänka mig att man testar Granis istället för Dackell där.
Att få igång andrakedjan är ju lätt. Silfverberg, Nordan och Kahnberg..