Inlägg: 1214894
Svarskommentarer
Sv: Bentacklingen på Kokko och hans skada
tjugo8: Suveränt, jag får kolla min mail på jobbet imorrn, antar att jag fått samma svar..
Sv: Bentacklingen på Kokko och hans skada
tjugo8: Du ser att han är snabb!, varför går de inte ut och skriver att de har anmält händelsen så slipper folk sitta hemma och gnaga på fönsterkarmen.
Sv: Bentacklingen på Kokko och hans skada
tjugo8:
Lysande,nu kan vi inte gnälla på det heller;)
Lysande,nu kan vi inte gnälla på det heller;)
Redigerad kommentar
Svar på en minut;
"Hej !
Det är inskickat till förbundet.
M.v.h
Micke Sundlöv
Brynäs IF"