Inlägg: 1217683
Sv: A proposito de nada
Hoppas?? Hoppas att han inte skriver på menar du va.. Bara för att han va första bästa lediga . som sagt , han va på väg till norgska andraligan?.. Redan där ska intresset svalna. Vi behöver en första back, inte ännu en lite dvärgkanin som vi får spela i tredje backpar..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Herregud, hur kan man ens fundera på denne Cosgrove. Hans stats gör Hassel aktuell för OS laget i jämförelse...
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Om Brynäs ska värva ska det vara en förstaback - en sådan som Kokko eller Jonsson.
Annars anser jag att dom lika gärna kan satsa på sina egna juniorer och ge dom matchning på elitnivå.
Hassel kanske?
Annars anser jag att dom lika gärna kan satsa på sina egna juniorer och ge dom matchning på elitnivå.
Hassel kanske?
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Som sagt förr eller senare så måste även vi kunna hitta ett guldkorn eller en opolerad diamant till rea pris.
Redigerad kommentar