Inlägg: 1217697
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hahl Bundy: Har tänkt på precis samma sak, det svänger snabbt härinne ibland.
Sv: A proposito de nada
Cosgrove alltså. Minns att jag såg honom lira när jag var och scoutade lite under en resa jag gjorde i Kanada. Han är snabb som fan, har spelsinne som Scerban ungefär - men bäst av allt; han skjuter som Mikael Wiklander, jag skojar inte!
Fattar inte att han inte är ordinarie i ett NHL-lag, kanske beror på storleken, eller ja; så måste det vara. Han kommer dominera i Elitserien!
More to come...
Fattar inte att han inte är ordinarie i ett NHL-lag, kanske beror på storleken, eller ja; så måste det vara. Han kommer dominera i Elitserien!
More to come...
Nu är han 1:e back härinne helt plötsligt, dock skadad men ändå.
Bara en reflektion i debatten.