Inlägg: 1217796
Sv: A proposito de nada
Gynge kvittererade nyss mot PennyBridge, har man tur så får man se lite straffar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander:
Tror nog lösningen i Brynäs är närmare än du tror...
"jag har lite saker på gång"
Mormors fax har gått varm,Brynäs får nog pynta lite mer än vad Timrå fick
;-)
Tror nog lösningen i Brynäs är närmare än du tror...
"jag har lite saker på gång"
Mormors fax har gått varm,Brynäs får nog pynta lite mer än vad Timrå fick
;-)
Länkar:
Ingen fortsättning i Timrå för Petré: "Jag har lite saker på gång" - Sport - www.dagbladet.se
Ingen fortsättning i Timrå för Petré: "Jag har lite saker på gång" - Sport - www.dagbladet.se