Inlägg: 1218102
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Pettisbif: Wikegård/Sjödin skulle vara häftigt!
Lyssnar man på Wikegård i sin blogg och TV-sändningar så förespråkar han ju en offensiv hockey med intensiv forecheck osv. Skulle säkerligen vara 20 gånger mer underhållande hockey än vad vi ser i LA idag. Kanske är en liten chansning men jag skulle tycka det var coolt.
Sjödin fokuserar på backarna och har ju en stark anknytning till klubben vilket är viktigt.
Lyssnar man på Wikegård i sin blogg och TV-sändningar så förespråkar han ju en offensiv hockey med intensiv forecheck osv. Skulle säkerligen vara 20 gånger mer underhållande hockey än vad vi ser i LA idag. Kanske är en liten chansning men jag skulle tycka det var coolt.
Sjödin fokuserar på backarna och har ju en stark anknytning till klubben vilket är viktigt.
Om jag får välja skulle jag vilja ha:
Huvud tränare:Wikegård,Mårts eller Säcken
Assisterande:Djoos/Sjödin och Huss