Inlägg: 1218113
Sv: Nästa säsongs tränare
pastorn: Ja det ligger kanske något i det! Men Jag tror ändå inte Wikegård är den typen som vill backa hem ett lag. Har en känsla av att det faktiskt skulle kunna bli offensiv rolig hockey om han höll i trådarna.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Tycker man inte ska vara så negativa mot tränarna som är idag, spar det. Sen kan man fantisera om nya. Jag tycker bra om dom som är idag