Inlägg: 1219016
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sundström om att spela back:
"Det är klart att man saknar att vara där framme och göra alla målen, men defensiven är viktig den också"
Alla 2? :)
St eloge till Alex dock som har tagit på sig ansvaret att gå ner på backen och som även gjort det bra.
"Det är klart att man saknar att vara där framme och göra alla målen, men defensiven är viktig den också"
Alla 2? :)
St eloge till Alex dock som har tagit på sig ansvaret att gå ner på backen och som även gjort det bra.
Brynäs ligger fyra sett till dom fem senaste matcherna och poäng mot Modo på måndag vore riktigt, riktigt skönt.
Noterbart annars är att SAIK borde börja vara lite oroliga nu, åtta raka torsk.
Skellefteå - HV 71 3 - 4 sd
MODO - Skellefteå 3 - 2 sd
Brynäs - Skellefteå 6 - 0
Linköping - Skellefteå 2 - 1
Skellefteå - Djurgården 0 - 3
Färjestad - Skellefteå 3 - 2
Skellefteå - Frölunda 3 - 5
Södertälje - Skellefteå 4 - 1