Inlägg: 1219241
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
GävleLasse: "Det enda jag vet är att junisarna får väldigt lite speltid i PP i brynäs. Även fast man kört fast helt och haft problem i just PP i brynäs många gånger.
Det enda vi kan konstatera är att SAIK och DIF ger sina unga killar massor av speltid när det gäller PP"
Kört fast? Haft problem? SAIK?
Powerplay Efficiency
1 HV 71
2 Linköping
3 Djurgården
4 Luleå
5 Brynäs
6 Färjestad
7 Frölunda
8 Rögle
9 Södertälje
10 MODO
11 Timrå
12 Skellefteå
Det enda vi kan konstatera är att SAIK och DIF ger sina unga killar massor av speltid när det gäller PP"
Kört fast? Haft problem? SAIK?
Powerplay Efficiency
1 HV 71
2 Linköping
3 Djurgården
4 Luleå
5 Brynäs
6 Färjestad
7 Frölunda
8 Rögle
9 Södertälje
10 MODO
11 Timrå
12 Skellefteå
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
GävleLasse: Klart det är bättre att spela på etablerade spelare i PP som Hansen å co.
Dom är ju Bifs framtid..
Dom är ju Bifs framtid..
Redigerad kommentar
Jajjen:Nej sån fakta har jag ingen. Det enda jag vet är att junisarna får väldigt lite speltid i PP i brynäs. Även fast man kört fast helt och haft problem i just PP i brynäs många gånger.
Det enda vi kan konstatera är att SAIK och DIF ger sina unga killar massor av speltid när det gäller PP