Inlägg: 1219289
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Tväst: Det är väl egentligen ingen som ignorerar Hansens defensiva insatser, men det blir ju bara konstigt när han intar en backposition i powerplay.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Peja: Nu har vi ju inte så många backar att välja bland till PP uppställningar men visst, jag förstår vad du menar.
Frågan bli ju då, vilka ska vi använda istället?
Frågan bli ju då, vilka ska vi använda istället?