Inlägg: 1219375
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Fan, vad hette den där lille tallefjanten klädd i Brynäs stolta färger som flög som en vante runt sargerna för några säsonger sedan?
Han spelade i lusekofta nr 27...kom att tänka på honom när jag såg den där Bonsaksen nyss.
Jag vägrar googla, tänkte nån briljant hjärna härinne skulle sitta på kunskaperna istället, hehe.
Snälla?
Han spelade i lusekofta nr 27...kom att tänka på honom när jag såg den där Bonsaksen nyss.
Jag vägrar googla, tänkte nån briljant hjärna härinne skulle sitta på kunskaperna istället, hehe.
Snälla?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten:
Stabil period.
Men isen verkar vara under all kritik,det syns att båda lagen har problem med den idag.
Brynäs melodi verkar vara Tålamod idag.
Stabil period.
Men isen verkar vara under all kritik,det syns att båda lagen har problem med den idag.
Brynäs melodi verkar vara Tålamod idag.
Redigerad kommentar