Inlägg: 1219455
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:
De flesta andra flickor som viskar i öronen till sina andra kompisar när nån ny dyker upp skriver inte på hockeysajter...
Välkommen!
Och om du undrar...I WOULD knock the shit out of you.
De flesta andra flickor som viskar i öronen till sina andra kompisar när nån ny dyker upp skriver inte på hockeysajter...
Välkommen!
Och om du undrar...I WOULD knock the shit out of you.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Tacka Kahnberg för den kassen, istället för att lägga sarg ut så ska han dutta på blålinjen. USELT!!
Nu har vi helt plötsligt oflyt.